avatar Mieszkam w małej miejscowości Iwiec w gm. Cekcyn w pow. tucholskim. Mam przejechane 33328.53 kilometrów w tym 22.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.91 km/h

2016 button stats bikestats.pl 2015 button stats bikestats.pl 2014 button stats bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl 2012 button stats bikestats.pl 2011 button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy bysio58.bikestats.pl

Pierwsza setka w tym roku

Niedziela, 25 marca 2012 · dodano: 25.03.2012 | Komentarze 0

Miała to być, krótka wycieczka ale w trakcie postanowiłem jechać trochę dalej. I wyszło tak:

I tak dojechałem do Tlenia. Z Tlenia czarnym szlakiem do Starej Rzeki.

Czarnym szlakiem © bysio58

Z tłem rozogniskowanym

Czarny szlak © bysio58

Szlak prowadzi obok pięknego jeziora Piaseczno, które jest rezerwatem, dalej jadę do Starej Rzeki gdzie spotykam znajomych z Czerska i Tucholi. Z tego miejsca pozdrowienia dla Martyny, Rafała i Mateusza.

Jezioro Piaseczno © bysio58

Chwila przerwy na posiłek nad jeziorem.

Przerwa © bysio58

Widok z góry z żółtego szlaku na rzekę Wda niedaleko Laśnictwa Pohulanka.

Rzeka © bysio58

Ze Starej Rzeki ruszyłem zółtym, a następnie czerwonym szlakiem do miejscowości Osiek. Po drodze zrobiłem zdjęcie uprawie leśnej. Piękne widoki.

Uprawa leśna © bysio58

Z Osieku jadę do Warlubia, dalej do Dolnej Grupy i w stronę Jeżewa.

Jakieś 20 kilometrów za Grupą złapałem gumę. Na szczęście miałem zapasową dętke i po 20 minutach ruszam dalej w stronę Lniana.